Jahopp galhopp!!

Fuck asså, Har inte känt mig så här lättad på jävligt länge faktiskt, Snart blir du JOCKE'S problem...
Bara så sjukt kul att du tänker som du gör! Känt snubben längre än dig, Att du står ut med dig själv haha?
Sorry lilla du men blir fan äcklad helt ärligt -.- Redan börjat med andra... Haha!!
Tycker fan synd om Jocke men det är hans val, Accepterar det, Men sen att du tar risken och säger att du är rädd för att jag ska slå hnm, Asså att du inte tänker längre än vad näsan räcker! Du satte honom i en onödig risk för att du va spyfull? Vad fan tänker du med allvarligt talat!
OCH BEHANDLA ALLA ILLA SOM HAR KONTAKT MED MIG! FUCK ASSÅ TA OCH KAMMA DIG VÄX UPP!!!
Anyway dax att droppa skiten med Exet, Träffa en riktigt shysst brud härom dan, Fuck trodde inte att hon var som hon var förns idag, Måste träffa henne igen :P Men orkar fan inte starta något nytt redan nu som vissa andra klarar av...
Anyway kan ju alltid bli något, Nemän iaf i veckan så måste man skrapa fram tid till dig, Och några andra... Om jag hinner det, Har ganska många in planerade hehe, Får väl ta och utnyttja läget lite, Sträcka lite på vingarna :D
Ajt ajt, dags att sova lite tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0