Va i helvete ska jag ta mig till!!!!!!!!!!!!!!

Det fanns en tid då jag trodde seriöst på att allt ordnar sig, Och att man klarar allt, Men för i helvete!! Har överlevt svåra utmaningar i livet, Men det hära är nog fan det svåraste hittills för att vara ärlig,, Folk stöttar och shit, Men bara få av dom vet vad dom pratar om,, Och det är fan dags att lyssna på vad dom säger,,, Tänker fan inte hunda runt efter dig mera... Hur mycket än jag saknar dig och vill ha dig tillbaka,,, Men tjejen du träffar ju redan en ny 1 månad höll du dig borta från att söka kontakt med andra killar,,, helt otroligt trodde du inte klarade något sånt,, Well it's your life biatch!
I know that you don't like the one you see in me now
but you refused to see the change i did, Now i've returned to my "dark" personality, That bad boy you wanted so bad, But i see that you don't like it, Well fuck you! This who i now am, You stole my heart crushed it, stepped on it, spit on it.... Now i am a heartless motherfucker, That is never backing down anymore for anything, From the tiniest ant to the bigest gun, Well bitch you made the one i am now, Hope you like it goodbye!



Fan de va väl tillräckligt om dig tycker jag, Nästa inlägg står det inget om Exet mer, Utan nyare tider, Tjejer, Kvälls underhåll etc etc... Fattar att ni börjar bli jävligt less på allt om henne, JAG MED! x'D

Anyway fan idag jaaaaa.....!!!!!

Första dagen på Siba at Kungens fucking Kurva!!! As nice folk som jobbar där! Riktigt sköna lirare! Trevliga hela jävla bunten, Och fan för första gången trivs jag med mitt arbete om man nu vill kalla det de! :D

Är fan stolt över mig själv!!! Även fast det bara lutat neråt för mig dom senaste veckorna har jag bara stigit uppåt vilket är snart, Snart iaf slutar man röka och då blire gymmet måste ju förbereda brudar på krogen lite ;) Ögongodis hehe :D
Nemen vafan då finns inte mycket jag kan skriva faktiskt vill skriva en massa men håller det mesta hemligt tills vidare!

Ni kommer nog fan digga de :D

Hare bra så länge

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0