Back the fuck off!!!!

Undrar fan saker och ting funkar... Hänger allt ihop på något jävla sett eller hur fan går det till??
Asså allvarligt det hära med Lisa t.ex. Så fort jag och hon pratar nu för tiden, Börjar vi tjafsa och bråka direkt, De e fan sant det du säger Gumman, Vi borde seriöst inte träffas mer på ett bra tag framöver de e fan de bästa för båda.. -.-
Grymt tråkigt dock, Hoppas iaf att du en dag kan vända dig till mig för stöttning etc...
Men det är väl något jag får ha som en dröm, Som nu läget är...
Ja jag saknar henne på sätt o vis, Saknar det vi hade hon och jag mest, Och henne som person då, Hon känner samma sak, Men det är väl dags som du säger att gå vidare, Bara dumt att stå och kämpa för något som gått förlorat mest över ens eget betennde när man tänker efter på det, Så är ju det jag sagt och gjort den största anledningen till att det blivit som det blivit men har ju stått och kämpat för att reparera skadorna, Men du har sagt nej nej nej nej, Så får ju faktiskt helt ärligt bara ta och bita ihop, Lämnade över grejerna idag btw, Så det är väl mest bara skönt på något sätt tycker jag... Men ändå jobbigt.. Haha jobbigaste var ju att packa upp allt, Har ju legat hos dig, Så luktar ju som dig, Fett jobbigt med tanke på att jag såg fram emot att lämna över grejerna så jag inte skulle ha något som påminde om dig, Inklusive din lukt... Men iaf dags att droppa ämnet om dig nu tkr jag,,, Sägs för mkt händer för lite ;)
Men iaf dagen idag har väl varit nice haha... Fick en grymt jävla skön massage idag!! Så grymt bra hon är på att massera!!! ;) Säger inga namn :P Men GOD DAMN dina händer bruden läckert jävla nice!! Du gnällde iaf inte som dom flesta gör när dom masserar mig, (tjejer... kallas inte Dempa) Kommer ju ihåg hur hon var när hon massera mig, Och damn vilken jävla skillnad ;) Duktig är du gumman, Du får fan ta och göra de imorrn oxå! ;D
Så kan du göra få göra de lite mer intimt, Du vet får gärna utforska lite, MEN VA FÖRSIKTIG! :P
Nämen vad ska man säga jag får väl göra vad jag vill?! Sträcker ut mina vingar bara inget annat!! :D
VAD ÄR DET MED FOLK I DAGS LÄGET?! Vadå att NI "inte" känner igen mig?! Vafan är ju likandan, Kanske lite annorlunda men ni har bara en att skylla på om det är så och ni vet vem jag syftar på... This is who i am, Accept it och get the fuck out of my way!
Dessutom vad fan är det med folk som går runt och snackar sen inte står för de?! Jag har alltid stått för vad jag gjort och säger! Och det fick du bevisat igår eller när fan de va?!
Var det nödvändigt att göra det du gjorde?! Sen för i helvete LISA! Kan du vara vänlig att lägga ner snacket om att jag är kapabel att slå tjejer?! Vadå att jag sagt att jag vet en punkt som sänker dig på en smäll fan placera skiten du hört från mig istället?!
Det jah sa först till dig det hära med att du säger att jag sagt att jag är rädd att jag blir så arg att jag slår dig?!
Gott folk här har ni sanningen!
"Jag är rädd för att jag kommer i bråk med någon snubbe, Sen att du vill stoppa det i samma veva kommer du i mellan för mig och tar emot smällen som är riktad mot snubben" Så har jag sagt till dig om den saken sen det hära med den hära "slagpunkten"
Jag sa "Jag såg på TV idag och det va nice, De va om kampsport och dom visade en nervpunkt på käken som man slår på för att däcka motståndaren med en smäll" Sen vad du kära LISA fått för dig det får fan stå för dig?!
Fan har misshandlat killar brutalt för att dom slår Kvinnor, Fan satt igår och höll på att bryta ihop framför dig för det jag gjorde i fredags?! Du vet vad det handlar om, Så varför in i helvete skulle jag få för mig att röra dig på det sättet eller någon tjej för den delen så!? Snälla ta tillbaka det du säger om mig?! Fattar du hur mkt du går runt och snackar och sabbar för mig totalt?!
A ja pallar inte med att sitta och skriva det hära, Keff stil från din sida bara....
Fan btw Sötnosen ;) Massage imorrn oxå eller? ;)
DAGS ATT VARVA NER LITE! THE MEDS ARE KICKING! :P
Sovgott gott folk!
Btw sista sak hör ni något från henne om mig, Snälla fråga iaf men om saker och ting stämmer när det ändå har med mig att göra!
Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0