Bring me to life!

Tjänare!!!
Asså helgen blev grymt jävla lyckad! Ajt!!! Brudar till höger och vänster.. Grabbar vi snackar köttmarknad!! Lammkotletter överallt ;) Mish mish överallt tunga grejer, SHit! Fuck asså!
Apropå... Haha tkr de hära med mig och exet e grymt kul! fast inte asså att de är slut, Men faktiskt bara skönt när jag tänker efter! Det finns massvis med brudar som accepterar den jag är och INTE ändrar på mig som du gjorde! Tagga långt! Visst du betyder mkt för mig, Men nu är det över totalt de sa du själv ingen återvändo,, Dags och leva med det kanske, Hoppas du finner det du söker -_- Sen haha det dära på castello OMG, Snacka om att ställa till en scen,, Allvarligt... Rör mig igen som du gjorde och du får en örfil av mig, Får inte göra mer enligt svensk lag, Plus vem är du att hindra mig från att köpa en kaffe? haha tagga ner... Och den dära snubben du va vilken tönt jag lovar dig det... Snubben provocera mig, Och förvänta sig inte min reaktion... Han lekte med livet där... Som tur är för han är du hans vän plus Så tycker jag synd om snubben.... hhaha
A ja kan fan inte säga mer, Men allvarligt, Ska iaf ha de fett ncie i helgen! Ska langa den dära bruden från i fredags har henne nummer, Haha ska pipa henne hårt!!! Ska bli nice att ha någon ny iaf, Inte samma gamla vanliga, Nog för att det inte var något fel med det säger jag inte, Men iaf kanske ska göra som dig? Iaf dags att chilla med lite Manga och bara slaggish!! Bror helgen blir as  tung!
By Crike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0