But for the love of god why?!?!

Men asså seriöst kvinna!!! Ser du inte att jag försöker som fan för att bevisa något för dig och allt du gör är att stöta bort mig?!
Seriöst ville bara ha ett bra slut på allt, Och det var därför jag fråga om bio och shit, Asså att jag inte ens får bjuda dig på en fika irriterar mig något enormt, Vill bara visa dig att jag inte är mitt gamla jag, Varför itne bara offra en timme eller 2 av din tid för det, Vad fan har du att förlora på det, Jag som ändå sitter dag ut och dag in för att vinna tillbaka dig, Men allt kämpande är förgäves eller hur fan ska jag göra?!
Asså vet jag att det jag skriver inte är det mest lugna just nu, Men det är mina känslor som styr just nu och vet inte hur jag ska hantera allt som händer och sker, Seriöst snart orkar jag inte mer och går tillbaka till den jag "VAR" och då skulle du inte ens vilja ha tillbaka mig, Och då menar jag den jag var för 2 år sen, Och det är ett liv jag inte vill heller ha, Men vad fan ska jag göra då? Har inget att förlora längre, Har inget att leva för, Jo visst jag har mina vänner, Men familjen är långt borta och brorsan sitter på kåken, Och farsan träffar man inte speciellt ofta, Heller så säg mig vad har du att förlora?! Att känna likadant som förr, Är det de du är rädd för så säg det, Men ifall det är så, jag förstår inte hur kärleken vi har kan skrämma dig?! Vi som hade det så sjukt jävla bra!! Och nu betyder det inget längre... Hur fan ska jag göra för att nå fram till dig, Allt har börjat om igen, Sitter på samma sätt som när jag föll för dig i vintras, Klickar alltid upp din profil på FB, Och kollar på någon bild sen innan det blir för mkt, Tar jag bort din profil och gör något annat, Jag är sjuk av att vara kär i dig, Min kropp börjar ge vika, Jag orkar inte gå längre orkar ingenting! Jag har ingen styrka kvar alls, Jag känner mig svagare och svagare för varje dag som går, Och vill itne att det ska vara på det hära viset! Säg mig vad ska jag göra! JAG FÖRSÖKER FAKTISKT GÖRA RÄTT FÖR MIG! varför låter du mig inte göra det?! Vad vill du att jag ska göra, Jag gör vad som FUCKING helst!
Im still alive but im barley breathing, I'll break down if we don't get even! I'm slowly falling apart, I'm breaking bit by bit, I hardley laugh anymore, I can't really remeber the last time i laughed, Remeber the first time? I do and i feelt so god damn good, Now i can't feel anything but emptiness, The emptiness you've created, Can't you see what i am trying to do for you? Still i only can feel an empty spot in me, That spot were all about you, It still is but it's forever gone, And that is the conclusion i've drawn from your behavior... I want you back, I want you to realized that i've changed, And how could you be sure that i haven't we haven't meet in a long while, Now and we've been apart longer then ever before, I know that you miss me as i miss you, But what i can't realize is why you put all this down, And make yourself feel bad? When you don't have to! Please hun let me make everything up for you!

I love you Lisa Stålstierna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0