Första bra fredagen jag haft på länge sen senaste som var bra var med henne!

SHIT! Alla läsare vilka ni är. i DON'T A FUCK ANYWAY's! Hehe naah just kidding

Hur som helst! Älskade bror! Längesen vi sågs fan längtat! Och bror vi båda har haft de svårt men du gjorde så att jag hade en riktigt shysst fredag! Sorry för att jag fick snefylla och börja gråta bror, Men du vet varför ;) Du vet vad jag känner för henne aight bror! Fast du fick mig att sluta deppa, Istället du sa, Tänk på allt bra du hade med henne brorsan! Inte de negativa, Och jag gjorde fan som du sa, Och jag mådde bättre! Bro WE MUST DO THIS SHIT AGAIN!

Men eller bror om hon var med, Du vet trion som vi va tung kväll de hade varit bror! Men asså hon är med sin pappas familj och är i köping, Du vet bror hon behövde komma härifrån, Och jag märker ändå på något sätt att hon kommer må bra som fan där uppe, Kan säga bror är glad som fan för henne skull.

Men bror nog om henne nu, Inte läge att deppa bror! Ja hon är och var de vackraste jag sett, Och har sett många kvinnor, Ingen kan mäta sig med henne!

Men bror asså fan vad nice natt de va! Grattis till bruden du haffa bror du behövde henne, Jo btw bror du fråga vrf jag hade ringen på mig kom på varför nu! Du vet bror 6 månader är en lång tid, Även fast jag är singel nu man känner sig ändå du vet tillhörde till den personen, Och varför ringen var på e för att bror jag vet du sa att jag behöver glömma jag vet, Men ärlig uppskattar dina wingman tactics, Men bror vill inte röra någon annan förns jag kommit över Lisa, Bror du förstår, Men bror du måste snacka med din brud du haffa igår! Du har ju henne's nr! ring bror trust me hon verkar bra för dig! Du Lisa hon gjorde mkt för mig hon ändra mitt sätt att se på vissa saker oxå, Du vet kärleken övervinner allt! Bror du måste hitta någon tjej som passar dig ;) Du skulle må fett nice av det, Min käre storebror! Om jag har money till nästa helg jag kan lova dig jag prösa allt!

It's all about taking and giving!

All ways look on the bright side of life! My brother i learned it from a person i never thought it to come from, Didn't understand it first i do it now! Brother you know that if you start living by those words, Your way of being wil change and you need it!

I know Lisa were your Brother fiance, But hey i know that you to get along good, So if you want to do it, Talk to her i will never stop you! Brother you've thought me more wisdom then some other's! She has to, but i listed but never acted, Well now i got to go, The weekend has just begun!

Cya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Crike allt ordnar sig

2010-09-25 @ 14:55:34
URL: http://steddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0