Hmm wierd...

Känns skumt... Har sett mina senaste inlägg själv nu och ja... Jag gör tydlgien som jag blir till sagd på fyllan...
Men känns som att något inlägg fattas eller så kanske jag inbillar mig...
Mjo min helg haha!
Börjar med att det skulle lanas hos samuel, Sen var d tydligen läge att supa skallen ur balans, Vi drog till Ogge i stuvsta och han lova mig att om allt gick bra skulle jag få en Mus av honom vid de läget trodde jag att han mena en sån där liten råtta ;) Hahaha! Men iaf på lördags morgonen blir jag väckt av att någon/något knackar på dörren, Och de e en jävla städare! Och samme's farsa slänger sig upp och kastar ut henne! haha Seriöst nu... JAG TÄNKER FORTFARANDE PÅ HUR FAN JAG HAMNA PÅ BÅTEN SOM ANLÄNDE JUST DÅ TILL ÅLAND! Jag fick de förklarat av samuel's pappa  imorse men ändå... :O Iaf kommer inte ihåg speciellt mycket av Fredag - Söndagnatt, Och ber om ursäkt om några olämpigheter visats sig, Jo en sak till satt tydlgien fyllecell på båten med samuel... Anyway fick musen för inte så längesen tror jag och de e nice så hära ser den ut...
Tycker den är Asläcker, Jo de är något med rosa tror de e ngt hon lämnat kvar...


Apropå de snart är de nog läge att kanske träffa henne och lämna över sakerna, Har precis lagt ner allt och vikt allt av henne's saker, Var sjukt jobbigt, Men hur mycket jag ändå kämpade för henne så räckte det inte och mot slutet blev allt bara så fel och det sa's saker från båda parter, Kan faktiskt erkänna att jag verkligen har betett mig illa mot dig, Men tror jag använde den energin på helt fel sätt, och utryckte mig på helt fel sätt, Tror de du gjorde den dagen, VAR att testa mig enormt mycket med tanke på de du skulle göra etc, Jag svalde betet men på fel sätt, Anyway kommer bli jobbigt att se dig snabbt sen för alltid försvinna.. Men men ett utav livet's svåra prövningar eller vad de nu kallas, Hoppas bara du har det bra just nu, Du är starkare än mig...

Jahopp kalopp dags att sova nu antar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0