Ohh wait it's a bird, No it's a ballon, No it's a plane, NO! It's Crike!

Hehe diggar min rubik ;)
Hur som helst vart fan ska man börja detta inlägg då?!
Kan väl börja med fredag då? ;)
Fredag den 10/9 -2010:
Klockan är 06:34!

Ligger och njuter arslet av mig, Men kommer ju tyvärr fucking på att man måste upp till skolan (-_-')__.!.. FUCK IT!
A ja jag kliver motvilligt upp hehe :D Drog te skolan var där och fixade lite etc etc, Sen några timmar senare var jag o träffa J, Vill chilla galet typ hela kvällen, Jävligt nice, Tack J för en riktigt trevlig fredag!
Lördag den 11/9 -2010:

Hmm vart ska jag börja :D Haha vaknar ligger och drar mig, Pöss iväg te farsan, Sorry för att jag inte messa dig J :( Förns senare, Drack lite med babba typ 12 bärs, sen var jag i grodan med lite folk sådär och chilla, Sen fick jag skjuts av Turk hem, Kvällen var jävligt shysst och lyckad! :D
Söndag den 12/9 -2010

Har chillat för till och börja med att jag var hos moa hela morgonen typ och rökte lite, Snacka lite om mig, Och henne osv osv osv :D Orkar inte skriva så himla mkt blir en fucking bok då ;) Men anyway senare kom totte och blutan förbi, Vi tog en cigg till och snacka sen drog blutan, Senare drog vi vidare till huddinge, Där vi var kvar ett tag, Sen så messa J mig och undra lite saker, Vi sa att vi skulle vänta på henne men vissa skulle äta, Så jag och Chrille var kvar när J kom, Vi hade trevligt, Sen ringde jag till Björne! Vi drog upp till han där var oxå Klingan, Och vi spelade lite spel och så, Senare kom Jacob och Dennis, Vi hade kul som fan drev med varandra och J bara skratta och skratta :D
Senare var det läge att dra så Jag och Dennis följde J till dörren :D Senare så gick jag o Dennis för att snabbt träffa moa, Sen drog dennis samtidigt som Jag och moa begav oss vidare mot SOLGÅRD! Sen så satt jag och moa och prata lite och samtidigt sitter J och tjatar på att jag ska sluta knulla i en buske, Men jag pissade faktiskt samtidigt som jag fick messet och svara samtidigt :D
Annars så var de väl lugnt när jag var hemma sitter och pratar just nu med J som kollar på Nitro Circus på MTV :D

Men nu ska jag väl vara lite social med J i telen, med tanke på att jag sitter helt tyst och skriver det hära, Och hör henne skratt, och nyss fråga J ifall det jag bra och jag ba Mmmm, Då svarade du Vad bra! :D

Mend dags att vara ltie social nu tror jag haha :D

Godnatt allesammans er uppdatering kom tillslut tacka J det var J som pusha mig :D

Ciao!


Kommentarer
Postat av: J´

you wellcome darling! (; <3

2010-09-13 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0