Well i just screw it up...

Har fan inte hänt så jävla mkt idag faktiskt, Mest bara gått runt och tänk på dig, Det är svårt som fan måste jag säga att glömma det vi hade du och jag, Dig för den delen också, Men vafan livet går vidare, Efter regn kommer solsken, Men vet inte hur mkt mer av det hära jag pallar, Är på väg in i fel umgänge igen, Fast det är inte många som vet det, Helgen kommer ju bli grym som fan!!! :D
Mish Mish!!!
Tungt hehe, Men seriöst nu, Din lukt från mina kläder börjar försvinna, Men jag förstår inte varför jag känner av den på morgonen, Och kvällen, Men tänker väl på dig, Din lukt finns i hela rummet... Börjar seriöst bli galen när fan ska du försvinna från mig, Iaf när det är på en plats man bor liksom....
Vill ju att du ska vara kvar hos mig, MEN! bettet mig inte direkt bra, Speciellt inte för 2 dagar sen, Men allvarligt gumman va i helvete gör du? Varför göra som du gjorde -.- Allvarligt sen springer du runt till allt och alla jag känner (VI) och säger att jag är kapabel att slå tjejer etc etc, Efter att du gav mig en smäll på revbenen, Plus inte i disken på castello sen i rullatorn, Vafan hade jag varit kapabel att slå dig hade jag väl gjort de då, Plus alla gånger innan du slagit mig? En gång på käften, Övfilar lite här och där? Då hade jag väl slagit sen långt tillbaka gumman? Du måste verkligen ta och placera saker jag sagt till dig, För du anar inte vad jag får stå och förklara i princip varje dag till folk, Börjar bli grymt jobbigt, Så snälla håll dig till sanningen när det gäller mig.. Fan är ju 25% Arab?! Jag skulle inte ens få för mig att lägga handen på en tjej på det sättet.....
Anyway, Dan har varit rätt shysst, Gled runt med Hjelm ett bra tag nice lunch han och jag åt :D Men haha såg dig när du sluta gumman, Varför så förbannad i blicken?! A ja orkar itne bry mig faktiskt... Vill igentligen bara komma över dig men samtidigt inte, Venne men ett tag kändes det fan som att du älska att jag hunda efter dig? Men fan inte mer orkar inte...
Lyssnar iaf på grymt skön musik just nu när jag skriver och det är väl chill, Ska ut på en stads runda imorrn som det ser ut nu, Men man vet aldrig vad som händer ;) Har precis fått besked precis nu, De kommer bli en riktigt tung helg!!! Synd är ju bara att du inte kan få uppleva dom helgerna jag gör, Haha!
Anyway du vet att jag saknar dig, Vet att du saknar mig eller som du säger ( Jag saknar inte dig, MEN saknar det vi hade) Ja?! kvinna då saknar du mig?! :P
Aight! Time for bed and a nice shower now! :D
Btw sötnosen ;) Grymt skön massage idag med pussar från mig ;)
Ciao
MvH John!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0