Well well well, Let's move out from the shell ;)

Hmm hur fan ska jag börja nu då haha, Låt se........
Jo vaknar upp trött som fan! Klär på mig och drar ner mot huddinge, samtidigt möter jag upp moa, som jag tog sällskap med :D
Senare nere i centrum ringer hogge upp mig, men klicka upptaget, Ringer upp och han talar om att han blir sen till mötet med BUP! =/ Men iaf efter det ställer jag mig upp går lite fram från bänken för att kolla efter tezz hade fått ett sms om ifall jag va i huddinge, Men när jag tittar till höger jo vem står inte där, Om inte självaste exet och hennes bror som är på väg till skolan! Och självklart ska dom på samma buss -.- hur som helst gick iväg en bit för att ta avstånd från henne speciellt, men inte du axel ;) Var jobbigt att se henne ja, Men det behövs ju oxå, måste komma över henne helt och hållet, Har glömt dig iaf, Men saknar dig på morgonen, Beror väl på att jag vaknat så många gånger med dig brevid... =/
Hur som helst drog till mötet var där en timme, Fick klar tecken för medicinen, Så sen åkte jag o hogge till ett jobb han skulle kolla på, Senare var jag hemma åt lite sen sov jag en stund sen ner till centrum för att få medicinen utskriven, Fick lite fickpengar oxå :D (FUCK YEAH!)

Träffade Jenni i centrum och KT vi chillade på Castello med en chai latte, Och sen kom J och björn förbi, Sen upp till björn chillade där en stund, Sen iväg till rådis! Lirade fotboll som fan sen kom J tillbaka från sin träning och chilla med oss :D fett nice, Blev roligare när du kom haha! Men iaf överansträngde mig så spyde upp lite av kebabrullen, Men annars var det lungt tills jag skulle ta medicinen fick ont i magen och somnade (Bieffekterna Seghet ont i magen) Posivitva blir lungare och snällare haha :D Men iaf jag följde J med hem till henne med KT och dennis, Sen gick jag och dennis o kt vidare till donken, Sen tog jag bussen hem, Och nu sitter jag här och skriver hehehehe :D
Men iaf, Ni läsare där ute, Tänkte att skulle vara skoj om en kommentar eller 2 dyker upp, Kommer ha i näste inlägg frågesport typ eller vad det kallas så ställ en massa frågor till mig så får ni svar nästa inlägg, Nej nu ska jag chilla lite mer sen sova, Jävla medicin blir ju astrött av dig *GÄÄÄSP*
Godnatt :D
Ciao! :D

Kommentarer
Postat av: Millan

En kommentar eller två ;-)

2010-09-13 @ 22:53:21
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: J´

självklart så blir det roligare när jag kommer :$ hihi, syns imorgon right?! ;) <3

2010-09-13 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0